Mysig lördag?

I stället för att vara en trevlig fru, en glad och rolig mamma är jag ett monster!! Usch och fy va på dåligt humör jag är, eller mer ledsen... Vet inte varför egentligen. Kanske för att maken än en gång påpekade att jag säger så dumma saker ibland. Ja, jag vet!! Men kan man gå en kurs om hur man ska och inte ska säga? Tror ni att barnen får men för livet? Skadar jag dem för all framtid? Usch, jag vill bara slå mig själv på fingrarna och säga fyyyyyy mig!!! Men jag blir verkligen sårad när jag hör detta om mig. Jag säger inte att de är dåliga eller att de är värdelösa eller nåt sånt. Det blir bara lite plumpa saker. Ska skärpa mig, jag lovar! :-(

Meeeen, nu är det Melodifestival. Godiset är redan slut, tyvärr. Jag som var så sugen. Vi har varit allihopa och tittat på när Matilda har spelat fotbollsmatch. M var målis andra halvlek, men fick knappt röra bollen. De vann med 5-0! Hejaheja!

I morgon ska jag jobba, svintidigt! Måste i säng tidigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0