Påskdag och kalas!

Sov länge i dag också. Låg nämligen i natt och kollade igenom alla "Så ska det låta" avsnitten på webbtv:n. Hinner ju inte titta på det annars. Tror nog att "Let´s dance" går på samma tid. Tycker det är fantastiskt att man nästan kan göra allt via datorn nu för tiden. (hihi, låter gammal när jag säger så) Maken har köpt sig en liten leksak, en Ipod. Inte för att jag vet så mycket om den, så liten och platt, men helt otroligt vad mycket bra man kan ha den till...

I dag har vi firat alla födelsedagar som hittills varit. Dotterns, min och makens. Vi var idag 12 vuxna och 4 barn. Allt gick bra. Maten var god, Patrik lagade den alldeles själv! Jag har inte gjort så mycket idag. Har kännt mig konstig. Jag har ont i bröstet, tror kanske att jag har en inflamation i bröstmuskeln eller nåt. (Det var vad en läkare sa till mig i höstas då jag hade ont på samma ställe) Sjäv trodde jag på bröstcancer... och så är jag så yr hela tiden. Har ju läges yrsel som har kommit tillbaka. Har varit yr nu i ett år. Det är värst när jag ligger ner på ena sidan. Jättejobbigt. :-(

Nåväl...kalaset var trevligt, som sagt. Mina släktingar och P:s släktingar kommer bra överrens. De har roligt, skrattar och pratar om gemensamma bekanta. De har vuxit upp nära varandra och känner till bygden, kan man säga.
Tänker varje gång vi har kalas att jag är livrädd att mista någon. Nu är gammelfarmor trött, 87 år i år. Är hon kvar nästa gång? Och min älskade morbror, sjuk i MS. Hur länge...?

Men alla var med idag! Tack för alla presenter! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0