Idétorka!

I dag firar maken och jag 12-årig bröllopsdag. Vad ska man hitta på då?
Vi är egentligen inte så noga att fira. Vissa år gör vi det mer andra år lite mindre och t o m så är det inte säkert att vi firar det alls. Ett år åkte vi till IKEA och köpte oss lite nya möbler... Som sagt, inget förväntas, men jag har föreslagit att vi ska gå ut och äta på tur man hand i kväll. Problemet är barnvakt till lilleman och så är det ju fotboll på tv:n... (som jag gärna vill se) och dessutom när jag går ut och äter vill jag gärna ha ett (eller två) glas vin till maten. Det känner jag inte för att dricka på måndag med... (fre, lör och i går blev det vin) Hmm, får nog skjuta upp middagen till en annan mer passande dag. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0