Mitt lilla (extra) barn...

I går fick jag ett brev där det stod följande:

"Hej,
Det har kommit information från Zambia om XXXX XXXX. Där framgår det att XXXX XXXX har uppnått den maxålder som projektet har satt som åldersgräns för att då del av projektets stöd. Detta innebär att ditt fadderskap till XXXX XXXX avslutas och du kan nu göra en insats som fadder till en annat fadderbarn och familj"

Det var med sorg i hjärtat jag läste i brevet. Jag har varit fadder till Rute (som hon heter) i hela 16 år!! Hon var 2 år när jag "fick" henne år 1992 och jag har följt henne under alla år. Jag har inte varit bra på att skriva brev till henne. Nåt paket har jag fått iväg och jag har fått fotografi från Zambia där hon har poserat i klänningen som jag skickade ner. Rute har däremot varit bra på att skriva och rapporterat. Nu är det slut och jag är glad att jag har fått lära känna henne.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken insats du gjort! Jättefint! Kram

2008-05-10 @ 11:35:25
URL: http://lisasbilder.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack, Lisa! :-)

2008-05-10 @ 23:46:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0