Jag lever...

Uj uj uj... är så himla busy nu för tiden. Jag hinner ingenting.
C-uppsatsskrivning! Inte kul. Jobbigt!
Vi vet inte exakt vad vi ska skriva om. Eller, vi trodde det, men när jag äntligen fick tag i handledaren idag, sågade hon våra ideér. Nu vet vi varken ut eller in. Handledaren tycker vi ska gå ut till skolan och göra diagnostiskt prov i matematik på alla elever i 6 klasser samt intervjua klasslärarna. Hmmm, vem har tid med det nu i dessa utvecklingssamtalstider?

Annars har det hänt massor! Men jag kommer inte på nåt att skriva om just nu. En stoooooor sak har hänt oss i familjen. Men det är en hemlighet... hehe... (nej, jag är inte gravid nu heller) Kanske jag delar med mig av den en annan gång.

I morgon en heldag på Sahlgrenska med dottern för att kolla upp hennes sneda rygg. Personalmöte på jobbet på kvällen. Inget pluggande m a o.


Till nåt helt annat...

Se vilken smarrig Sushilåda vi åt häromdagen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

2008-11-18 @ 07:32:58
Postat av: Lisa

Men, Åh! Nu blir jag ju jättenyfiken!!! Är det nåt positivt? Det låter så. Grattis! Lycka till med uppsatsen, nu är det inte så långt kvar!!! Kram Lisa

2008-11-18 @ 07:34:15
URL: http://lisasbilder.blogspot.com
Postat av: Helena

Haha... ja, det är något positivt! Du får reda på det så småningom, det är jag säker på. Just nu lite hemligt... (ännu mer nyfiken? hehe)

2008-11-19 @ 09:33:21
URL: http://butterflymom71.blogg.se/
Postat av: Camilla

Är det vad jag tror det är som vi pratat om tidigare? Senast när du var här sist?. Vilken god sushi låda vart köper ni sushi? nu blev jag sugen,,

2008-11-21 @ 00:21:55
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja Milla, det stämmer!



Sushin är köpt i den nya sushirestaurangen i Liljedal här i Kungälv. (Vid Konsumparkeringen)



gott gottigottgott!

2008-11-22 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0