På kryssning!

I morgon ska maken och jag ut på en liten kryssning (!?) Det är i a f vad vi kallar det för. Det är med de som maken jobbar för som firar jubileum och vi alla är bjudna på en båttur från Oslo - Kiel. Ska bli skönt att få komma iväg. Vi har inte varit iväg själva nu på några år. (en dag hit och dit räknas inte)

Just nu är jag lite nervös för maken känner sig krasslig och min mardröm är att han kommer ligga däckad och jag får umgås själv med en massa norrmän... haha!  Jag får väl gå runt i mina nya skor och se cool ut i stället. Hmmm, nejdå... jag har tyvärr ett stort arbete som ska presenteras två dagar efter vi kommit hem, så det blir att få det klart nu på resan. Vi får väl sitta nere i hytten och knappa på datorn...

Hoppas det finns enarmade banditer på färjan. Jag är lite spelsugen...hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0