Shoppat!

I går var jag inne i Göteborg och provade stövlar i varenda skoaffär jag kunde hitta.

Tillslut såg jag dem. De perfekta stövlarna! Och sköna var de också... I varje fall högerstöveln, som hade stått ute i affären ett tag antagligen välprovad. Besvikelsen var stor då jag skulle prova vänsterstöveln också. Den dragkedjan fick jag inte upp över vaden. :-( Men expediten försäkrade mig om att jag skulle lyckas med det då skinn vidgar sig, så jag vågade chansa. Visst fick jag upp dragkedjan efter en stund hemma, men trångt är det. Har nu stövlarna på mig inomhus för att gå in dem.

Men visst är de snygga?

(Äsch, bilden blev dålig... De är svarta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0