Back to school...

Japp, så har skolan satt igång igen. Full fart från första stund. Hjäääälp, det blir tufft, men också väldigt skoj. Hade lite ångest för jag hade inte hittat någon att skriva min uppsats med. Inte till 100% i a f. Men på första seminariet pratade jag med en tjej och allt stämde - och hon hade heller ingen att skriva med.

Albin fick feber i söndags kväll. Mycket lägligt!! Patrik har varit hemma i två dagar men nu blir det lite jobbigt, nu kan han inte vara hemma mer och jag måste vara i skolan. I morgon få jag ta med honom på det möte jag ska på. Aja, det går nog bra.

Nu på kvällen körde vi lite "köksbordspingis"

Så här såg det ut:

Jag mot Fabian.



Jag mot Matilda...(Nu har hon allt växt förbi mig...)


Albin mot...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0