Lungt och skönt!

Har för några timmar sedan skickat iväg maken och de två största barnen till Sälen. Jag och Albin stannar hemma. Jag hade planerat en massa. Farmor och farfar skulle ta Albin söndag till tisdag kväll. Jag har planerat in bio med en kollega och en eventuell fika med en f d kurskamrat. Men nu kan inte farmor ta A på tisdag så planen föll lite grann... Känner en viss besvikelse förstås, men förstår om farmor måste jobba själv... 

Jag ska i a f snart ta med mig Albin till vår lilla stad och hälsa på en kompis som öppnade ett kafé i går. Sedan ska jag köpa med mig Sushi hem, och äta den till ett gott vitt vin! Sedan ska jag titta på Robinson och någon annan bra film helt utan tjat... (förmodar att Albin sover då). Sedan ska jag vara ute på Internet tills ögonen går i kors... utan att någon har synpunkter. Det kallar jag vardagslyx!

Lite bilder från veckan:

Farfar sågar ner vår stora cypress som stod framför huset... Det blev väldigt tomt...



Farfar (igen) har sågat ut en massa stjärnor och satt upp det nya balkongräcket. Snyggt!


Fabian tyckte väl att han hade vuxit ifrån figurerna som jag har målat på hans vägg...


För det här var valet på hans nya tapet... som farfar (ja, det är en händig farfar vi har) har satt upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0