Dagarna flyter på...

Vi har det bra. Gästerna trivs. Dagarna går åt små utflykter, god mat, gott att dricka, slappa i soffan mm. Vi har det mysigt.
Albin har varit på två kalas på lika många dagar. Det är spännande att se hur amerikanska kalas går till. Det ena han var på var på ett minigym, där barnen kunde hoppa, svinga sig, klättra mm. Till det Pizza och en gigantisk tårta. Det andra kalaset var hemma hos födelsedagsbarnets farmor. Det var pyssel (en tjej som fyllde år), pizza igen, även till föräldrar som väntar. Tårta och i stället för godispåsen, en påse med lite pryttlar i som suddgummi, studslera och några till leksaker.
kalas nr 1
The tårta!
Efter det åkte svärmor, Matilda och jag och fick manikyr, en julklapp till oss från Patrik. <3 Jag var lite skeptisk först, men det var jätteskönt. Fick fina lackade naglar. :-)
I dag har svärmor och jag varit på Premium Outlet, min favorit och shoppat upp oss. Jag hittade en massa idag, bl a en vinterkappa och stövlar + en massa snygga plagg. Svärmor blev allt nöjd hon med. :-)
På kvällen här efter en god middag så stack Patrik, Fabian och svärfar på bio. Vi andra hyrde en film och sitter nu och tittar. I morgon ska vi in till Boston City och titta. Det ska tydligen vara jättefint på nyår. Jag ska försöka återkomma med lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Gott nytt år på Er! Kul att ni kom er iväg till USA till slut, har följt din blog ett tag. Vi hamnade i Orchard Park, NY, jag sökte mitt Green Card i mars 2009. Hoppas allt går bra för er i det nya landet.

2010-01-07 @ 03:43:16
URL: http://lundqma.wordpress.com/
Postat av: Helena

Henrik: Vad kul att du läser min blogg. Det blev lite mycket i slutet innan flytten, trodde ett tag att vi aldrig skulle flytta. Men till slut hände det och nu har vi bott här i 3 månader... Fantastiskt!

Hoppas ni trivs. Ska läsa ikapp mig i på din blogg. ;-)



/Helena.

2010-01-07 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0