Födelsedag...

Rosslig morgonsång väckte mig nu för en stund sedan och familjen stod där med frukostbrickan. Ett paket låg på brickan och lilleman tog hand om det då han tyckte han skulle ha det! Han slet av pappret och till sin förvåning var det en gammal Tupperwareburk i paketet. I burken låg makens kreditkort! (?)
- "Nu får du gissa vad det är du har fått, säger maken och ser finurlig ut."
Jag har ingen aning, men det enda jag tänker på är kameran...
"Du får gå och shoppa hur mycket du vill och kan med på kortet."
- "Va? Du skojar!!"
- "Nä, det gör jag inte. Jag tänkte anlita en "Personal shopper" på NK, men tänkte att du kanske inte vill handla alla dina kläder på NK. (P S på NK tar typ 2000 kr för 2 -3 timmar och sedan ska man ju lägga till kläderna man köper...)

Så NK blir det inte, men jag ska ringa till Åhlens och kolla med dem. Tydligen kostar deras P S 500 kr / timme(?) och handlar man kläder för över 500 kr så är P S gratis. Låter mer rimligt. Ska in till stan på lördag. Kanske de har en tid då?
Kul idé av maken, tycker jag...

Hihi... känns extra roligt i år för jag har redan köpt en superbra present till honom när han fyller år om tre veckor. Men det kan jag inte avslöja nu, för han kanske får för sig att gå in här och titta...

Nej, nu ska jag göra mig iordning för att åka till mitt nya jobb!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hurra till dig! Från Stefan o mig =)

2009-02-26 @ 14:33:23
URL: http://www.nogg.se/stevick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0