Tisdag

Usch ja... det har varit en jobbig vecka. Fabian är fortfarande inte bra. Han har inte kommit igång med ätandet.  Han ligger i soffan/sängen hela tiden och har inte lust med något. :-(

Lilleman har varit på dagis i två dagar nu. I går fick jag sån ångest när jag hämtade honom. Precis innan jag kom hade en kille kräkts (Albins "bästa" kompis som han hade lekt med hela dagen såklart). Känner mig alldeles uppgiven. Orkar inte med det en gång till. Hoppas vi klarar oss...

Jag börjar jobba i övermorgon. Hade tänkt fixa en massa innan det, men F vill inte att jag ska lämna huset för lång stund så jag kommer ingen vart. Det är väldigt frustrerande. Nu i kväll har Patrik tagit med sig Matilda + en kompis och Albin till svärföräldrarnas hus för lite "mys". Svärföräldrarna är inte hemma så huset är tomt. Jag och Fabian är hemma själva och har det ganska så mysigt vi med. Han tittar på fotboll på tv:n och jag surfar runt på nätet.

Lite bilder från veckan som gått...


Matilda tar med sig Albin ut på en pulkatur. Tur att man har glasögonen på i fall det går undan...


När de kom tillbaka hjälpte Albin till med städningen...


Albin har mycket "leka" att ta igen...


Jag har lagt pussel, 500 bitar!


...Också lite avslappning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0