Jag är färdig lärare nu!!

Hurra, vad jag är braaaaaa!!

Idag har vi haft examination, opponering. Det var jättenervöst. Tänk att först få sitt arbete granskat in i minsta detalj, kändes det som. De som opponerade på vårt arbete var två yngre, en tjej och en kille. De var verkligen pålästa. De hade kollat upp precis allt, vilket i o f s är  bra, men jobbigt samtidigt. De höll på i nästan en timme. Sedan var det två par emellan och till sist var det vår tur att opponera på två killars arbete. Arbetet som de hade skrivit var jätteintressant och det fanns egentligen inga större fel att anmärka på. Vi tyckte dock att det var rörigt och vi hade svårt att förstå förloppet. Trodde nog att examinatorn skulle hålla med. Men icke. Han tyckte vi gjorde en bra opponering som lyckades hitta nåt att opponera på trots att det inte fanns något att kommentera. Han tyckte deras arbetet m a o var skitbra! :-/

Ja ja, nu är vi klara.  Jag hade Sussi och Anna här och vi delade på en flaska bubbel, så lite firande blev det.
I morgon åker jag till London så nu måste jag packa.

Måste bara visa lite bilder. Vår dator har ju varit konstig ett tag så jag har inte fört över bilder på länge.


Suddig bild på Albin och kompisen Amanda.


I bland vill man pussas!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Söt ungarna!!!

2009-01-23 @ 21:51:58
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0