Konstig känsla...

Nu har jag lämnat in vår uppsats! Den är färdig!! Jag är snart också färdig!!! Vår dator är definitivt färdig!!!!!!!

Skickade i väg vår uppsats kl 1 natten till den 7:e januari. På morgonen när vi slog på datorn var den kaputt! Jävla skitdator! Vet inte vad det är med den. Ikonerna är jättestora och den vill bara stänga av sig. Har kört virusprogram, men det visar inget. Hmmm, Patrik (som är den tekniska i familjen) vet inte vad det kan vara. Han pratar om att lämna in den. Låter billigt och bra! Datorn köpte vi förra hösten, den är alltså knappt 1½ år. Grrrr!  Men vi fick i a f räddat våra kort till backupen. Tur var också att arbetet kom i väg. Inte kul att mista ett arbete på 40 sidor...

Så nu har jag precis fått någon annans arbete som vi ska granska. På onsdag har vi examination, opponering. SEN är jag KLAR!!!!!! OCH arbetslös! Hmmm, men jag är inte orolig. Tror nog jag kan få "vicka" en hel del. :-)


Kan inte lägga in kort just nu på den här datorn. Få se om jag kan fixa ett sätt att föra över korten hit från kameran. Är ju som sagt inte den tekniska här...  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0