Lillsemester...

Så nu har man kommit hem från London! Det har varit helt fantastiskt skönt. Inte för att jag inte har längtat (lite) efter barnen, det har jag. Men att vara själva jag och Patrik har varit såååå härligt! På torsdagen när jag anlände träffade jag Patrik vid tunnelbanestationen vid Paddington. Vi gick för att äta lunch. Men tyvärr hann inte maten komma in förrän han var tvungen att gå. Så jag fick ta hans mat i en "doggy bag". :-( Sedan fick jag några timmar att gå på stan själv. När jag tröttnade åkte jag tillbaka till hotellet. På vägen köpte jag en flaska vin, chips och dip som jag tog med mig till sängen. Låg och slötittade på tv:n och slumrade lite emellanåt. Patrik var ute med kunder och kom inte förrän vid 01.30.


Här har jag laddat upp inför min "myskväll" all by myself...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0