Måndag 6 juli

I säng jättesent och upp jättetidigt.

Läkartid kl 8.30 i Göteborg. Stora förhoppningar om att bli botad i örat. Detta med örat är helt olidligt. Står snart inte ut, på riktigt... :-(  Öronläkaren tittade både i öronen och i näsan med en lång slang med en liten lampa i ändan. Han satte på mig bindel och testade om jag blev yr, tex genom att skaka mitt huvud eller att lägga mig häftigt ner. Sedan fick jag göra riktiga "fylle-test" som att blunda och föra pekfingrarna ihop... Men inget visade något. Tror faktiskt inte att läkaren förstod hur jag menar. Fick en tid för hörselprov om en månad!! Jag blev jättebesviken att han inte hittade något. Trodde att han skulle se att jag hade vätska bakom trumhinnan eller nåt sånt, men han tyckte mina trumhinnor var jättefina... Nu känner jag mig bara deppig och allting är jobbigt. Jobbigt att prata, jobbigt att lyssna. Lyssna på musik är en plåga. Inget kul alls... :-(((

På eftermiddagen var vi hemma och grejade. Fick lite fikagäster och tiden gick fort. Hade några bekanta som tittade på vårt hus för att ev hyra det. Åkte sedan ut till Instön och hämtade barnen som hade sovit över hos farmor och farfar. Sedan gjorde vi nåt helt galet... men det talar jag om en annan gång. ;-)

Kommentarer
Postat av: Milla

Men så kan du ju inte skriva att ni berättar en annan gång ;-) Nu blir jag ju nyfiken!! ;-)

2009-07-09 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0