Tisdag 7 juli

Upp kl 6, duscha och väcka barnen och sedan iväg till flygplatsen. I dag åker vi till Boston hela familjen. Faktiskt var vi i väldigt god tid, t o m innan incheckningen ens hade öppnat. Inte likt oss... ;-)

Flyget till Amsterdam gick 10.30 och flygresan tog drygt en timma. Sedan var det att snabbt förflytta sig till nästa plan och det var väldigt ont om tid. Men vi hann! Fyra av oss fick sitta på samma rad och en fick sitta bakom (jag). Jag satt bredvid några Indier, ett äldre par som var lite förvirrade och kunde väldigt dålig engelska. Jag fick hjälpa dem med kontrollerna till tv:n och att se till att de fick något att dricka. Den indiska kvinnan som satt närmast mig var lite lustig. Hon rapade flera gånger jättehögt, sådana där "fylle-rapar". Första gången jag hörde rapen kunde jag inte lokalisera den, utan jag trodde det var Fabian som la en jätte äcklig rap. Men det var ju tanten...

Landade efter 7 timmars flygning i Boston. Gick direkt och hyrde bil. Det var nästan inga bilar inne för vi hade inte förbeställt, så bilen blev inte riktigt vad Fabian hade hoppats på... han skämdes så mkt så Patrik försökte byta bil, men det fanns inga andra. Jag tyckte inte bilen var så farlig. Sedan programmerade biluthyrningsdamen in GPS:en så den visade vart hotellet låg. Vi körde och körde i säkert en timma tills vi fattade att det inte stämde. Hon hade ställt in den på "rätt" gata, men i fel område. Det blev att vända och köra tillbaka en halvtimma. Tillsist kom vi fram till hotellet och det var helt ok tycker jag.

Jag kraschade i sängen med Albin (för nu är klockan eg 02.30 hemma.) De andra drog till stan för att kolla lite.
Vi hörs!

Vi i vår fina "raggarbil"...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0