Lördag 27 juni

Bestämde mig i går kväll att jag skulle ta mig upp till Kungshamn för att titta på när Matilda spelade fotboll. Jag har fått nog av att bara gå hemma. Ringde kompisarna som också skulle upp och titta och tiggde skjuts av dom. Kom dit vid 11.30 och jisses vad det var varmt! Ca 30 grader och nästintill vindstilla. *pust*  Först kollade jag på kompisens sons match och sedan på "Matildas" match. Det var 8-dels final och lagen var ganska så jämna. Det såg länge ut som om det skulle bli 0-0, men så gjorde Matilda mål!! Wow! och sen blev det ett mål till. Vi vann med 2-0!

Sedan åkte jag och kompisarna taxibåt till Smögens brygga och åt en räksallad med ett glas kallt vitt vin till... Det var dejligt! Sedan var jag tvungen att ta bussen hem för jag hade bestämt träff med Camilla och hennes syster. De kom hit och vi drack vin och tjötade ute i den goá sommarkvällen. Mycket trevligt!

Tjejerna efter vinsten...




Min räksallad...


Thomas och Sussi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0