Måndag 25 maj

Flygresan gick jättebra. Kunde inte sova lika bra den här gången. Hade ont i magen och var pruttnödig hela vägen och vaknade hela tiden och fick knipa igen... ville ju inte chocka de som satt bredvid, haha. Jag tittade på film och spelade spel hela vägen. Jo, vid ett tillfälle var jag i ett halvsovande tillstånd där jag satt med huvudet lutat mot fönstret. Jag tyckte att det började prassla runt omkring mig men jag tänkte inte så mkt på det. Men tillslut kikade jag och då såg jag att alla hade fått frukost och höll som bäst på att äta. Det hade jag helt missat.

Landade i Oslo och fick vänta där någon timma. Fick lite panik när jag upptäckte vilken typ av plan jag skulle resa hem till Göteborg med, ett propellerplan!! En Dash också! Värsta planet. Men det är ju bara att gilla läget.

Landade i a f helskinnad på Landvetter strax innan kl 12 på fm. Fick bagaget hyffsat snabbt och sedan gick jag för att hämta bilen som Patrik hade parkerat på en jättestor parkering någonstans. Givetvis hittade jag inte bilen och fick  efter att ha gått gata upp och gata ner med mina väskor och letat tillslut ringa och väcka Patrik jättetidigt i N Y. Bilen stod på det enda stället på hela parkeringen som jag inte hade varit på.

Åkte hem och sedan nästan med en gång och hämtade Albin på dagis. Det var så skönt att träffa barnen igen och att allt hade gått bra. :-)  <3


Vy från planet från Oslo...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0