Tisdag 16 juni

Varje gång jag skriver här hoppas jag att det har kommit mer glada nyheter om vår flytt - att allt ska vara klart! Men inget jättenytt... Jo, löneförhandlingen är nästan helt klart, vi är jättenöjda. Bara några detaljer kvar om transport och så. Det som vi väntar på nu är visat. Det är så otroligt mycket att ta reda på, sånt som man tycker att företaget Patrik ska jobba för ska komma med info om. Vi får höra lite här och lite där... Nu har vi fått höra att man ska skicka in alla familjens pass till Amerikanska ambassaden i Stockholm för att få lite stämplar och så, sen ska en massa papper in och sedan är det en lååång väntan på visat. Det hade varit skönt om det kunde ta lite fart nu. Om visat tar ca 1,5 månad så är vi inne i mitten av augusti och det är då vi hade tänkt att komma iväg... Jag känner att vi inte kan hyra ut vårt hus förrän vi har visat färdigt för tänk om det inte blir nåt, då står vi kanske utan hus här hemma... Blääääää, ibland vill jag bara ge upp...

Patrik åkte i a f till Boston i morse, men han kommer hem på torsdag igen... snacka om en blixtvisit! :-)  Det är jobbigt när han är ute och reser så för vi hinner aldrig sätta oss ner och planera - på riktigt...  Nu längtar jag efter semester som bara den. Då ska jag ta ordentliga krafttag och röja röja röja! :-)

På en fest i helgen...


Vårt hus...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0