Torsdag 25 juni

... för det är väl torsdag idag? Har dålig koll nu när man går hemma så här...

Lillemans prickar är måååånga nu och hela situationen är överjävlig. Han gnäller och gnyr mest hela tiden. I går kväll var tempen uppe i 39 grader. Nattsömnen har blivit ryckig inatt. Vi har vaknat varje timma, typ... :-(
I morse tvingade jag honom in i duschen och efteråt kändes det bättre och inte så klibbigt. Det var ju så varmt i går och så höll vi på med potatismjöl mot klådan och mjöl på svett är en historia för sig...

Maken påpassligt bortrest till Oslo, så jag hoppas han är utvilad när han kommer hem i kväll för att ta över ruljansen med sjukt  barn för jag behöver vara för mig själv nu. Känner så för att gå ut med mina tjejkompisar och dricka vin på nån uteservering... Undra om man ska sätta igång nåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0