Dålig start på dagen...

Ja, verkligen...
eller den såg ut att börja bra. Var uppe i tid, fick på lilleman kläderna i tid. Kom ut ur huset i tid. Hann skrapa rutorna på bilen utan att stressa halvt ihjäl sig. Var på dagis i tid... men där slutar det bra´iga.

När jag kliver ur bilen vid Albins dagis så ringer mobilen och Fabian är i luren...
Han meddelar att Matilda har kräkts... Matilda hade inte gått upp när jag åkte...
- "Var har hon kräkts?" Undrade jag. (minns två andra gånger, då hon inte riktigt hann fram till toaletten...)
- " På golvet i badrummet! "Svarar Fabian
Jippie!!!

Det var bara att slänga in Albin på dagis och vända om hemåt igen. I en kurva välte jag ut hela min kaffetermos som jag brukar ha med mig på morgonen och allt kaffe rann ut på golvet i bilen... SKIT!!!

Pizzan på golvet var något mindre än de hon har placerat där förut. *man tackar*

Ja, en stressig dag blev det. Jag skulle "öppnat" på "mitt" dagis kl 7.30, men istället fick jag dra ut min kollega (som hade sovmorgon) till att öppna istället...

Matilda ligger här på soffan och mår tjyvens. Hoppas det blir en lindrigare variant än Fabians.


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0