Personal Shopper...

Det var grejer det...

När jag kom till Åhlens på lördags förmiddagen träffade jag P S:n Camilla. Hon hade hängt upp alla kläder åt mig i ett mysigt litet rum. Först gick jag igenom kläderna och jag måste erkänna att jag kände en liten besvikelse. Det var ju inte sådana kläder jag ville ha!! Vad fel det blev. Men sedan när jag började prova blev allting bra igen. Camilla sprang ut några gånger och bytte storlekar och så. Efter två timmar var jag nöjd. Specieltt ett par jeans som jag provade allra sist blev jag extra nöjd med. De satt kanon!

Så här såg det ut:





Det jag kom hem med var:

  • Turkos top från Esprit
  • Två linnen
  • En vit top, Esprit
  • Svarta Lee jeans
  • Diesel jeans
  • Svarta byxor, Åhlens egna märke, frk
  • Jeans från Wera

Sedan gick jag till H&M och köpte lite strumpor.

Slutnota: 3640 kr


Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter helt underbart! Det måste känts som värsta vip-behandlingen... Kanske något att önska sig när gravidkilona är borta och amningen avslutad! Kram

2009-03-23 @ 20:29:04
URL: http://lisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0