Tisdag...

Upp och till jobbet, började kl 8.00. I dag har jag mest varit inomhus och pysslat med en stor banderoll och skylt som vi ska ha till en parad med alla förskolebarn runt om här då vi ska gå ner till torget på torsdag och sjunga på "Förskolans dag". (Puh, vilken lång mening...)
Direkt efter jobbet, kvällsmöte samt träff med föräldrar med barn som ska inskolas (överskolning). Det innebar att det blev en väldigt låååång dag idag.  Patrik i Oslo idag över dagen bara. Men mötet drog ut på tiden och han blir kvar över natten. Det innebar att farfar fick rycka ut som barnvakt med kort varsel. Fabian på fotbollsmatch och mitt under mitt möte får jag ett meddelande om att han har slarvat bort träningsväskan med bla fotbollsskorna i. Grrrrr!!! Väldigt stressande att inte vara hemma... Dessutom var vällingen, blöjorna och mjölken slut, så det blev att handla på vägen hem... Så, nu har jag gnällt här lite...

Nu är det bingen som väntar. Extra tidigt i morgon för Albin och mig. Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0