Söndag 25 oktober

I går fick (eller TOG, som maken tycker jag ska säga) jag en "egen-dag" ute på stan. Åkte skrammeltåget (The T) in till Boston City för att shoppa lite. Hade inget speciellt på listan mer än vinterjacka åt lilleman. Men det är så roligt att bara gå runt och glo på folk. Hamnade på H&M där jag köpte mig några stickade tröjor (ta 2 betala för 1), samt en långskjorta. Åt lunch på ett mysigt ställe, satt utomhus. Det regnade (fast då uppehåll) men varmt, 21 grader och lite fuktigt. Häääärligt!
Åkte in vid 12-tiden och kom hem vid 19. Maken och barnen åkte till ett shoppingmall. (samma som förra och förrförra veckan) Matilda och en kompis skulle gå själva och shoppa och Patrik väntade där på dom.
Jag hittade en vinterjacka till A och det gjorde maken också, så nu har han två... Snacka om bra kommunikation... NOT! Hemma sen blev det en lugn kväll framför varsin dator... Låter mysigt? Neeeej, men vi har ingen soffa ännu och Tv:n visar endast M:tv här... haha... i a f när barnen tittar. Har upptäckt Hulu.com, endast i USA, men kanske motsvarigheten av svensk webb-tv. I a f så kan man titta på nästan ALLT i tv-väg där, serier och annat... Gratis! Me like! Kan säga att tiden flyger iväg. Kollade på tre avsnitt av Real Housewives of Atlanta igår. Herregud, säger jag bara... :-)
Idag är solen framme igen (som för det mesta här faktiskt) och temperaturen ska upp till 16 härliga grader. Känner för att spela lite tennis idag och hoppas att någon har tid att följa med mig. Det är lite jobbigt att spela själv, kan inte springa såååå fort, haha...
Barnen har läxor de måste sitta med idag (bläää) och maken kanske skulle ta ett flyg någonstans i kväll...*suck*
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0