Söndag 6 september

Oj, vart tog veckan vägen?

Vi har packat packat och packat... Nu äntligen börjar man ana ett slut någonstans.

I går hade vi den sista avskedsfesten, den för alla kompisarna. Jag tror vi var runt 40 vuxna och ännu fler barn. Ska sätta mig ner och räkna efter en annan dag. I varjefall hade vi en jäkla tur med vädret. Det var utlovat regn och rusk, men någon måste ha hört vår bön om solsken för solen sken så vi kunde vara ute en stund. Sedan hade vi gjort sittplatster inomhus. Vi körde typ "picknick", en mycket bra idé, för annars hade denna fest inte varit möjlig. Men alla var nöjda och glada. :-)

Lite bilder:

Välkomstdrink med tilltugg...


barnen leker...


Malin, Patrik och Anneli med barnen


Sussi, Thomas, Victoria och Mickela



Populär vattenlek...


Anna, Mats och Gunilla...


Lena, Frode och Jörgen...


Systrarna Jenny och Camilla...


Ungdomshörnan...
(just då i a f, här kortspel)




Thomas, Thomas och jag... (nej, jag har inte hakat upp mig...)


Diskussionerna fortsatte långt in på morgonkvisten...


Ett gäng satt ute och åt...


Här är grabbgänget. Det var 7 st killar som sov över...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0