hit by a car...

Jag har ju inte talat om att jag blev påkörd med bilen, alltså jag satt i bilen och så backade en tjej rakt på mig. Så just nu är det en himla massa jobb med försäkringsbolag o.s.v.

 

Jag hade precis hämtat Albin på dagis och skulle ut från parkeringen. När jag står i kön för att komma ut på stora vägen så börjar en bil plötsligt backa ur från sin parkeringsplats. Hon ser mig inte, fast jag står precis bakom henne och ränner in i bakdörren på min bil, där Albin satt. Jag ser allt i slow motion, men blir förvirrad att jag inte hittar tutan (!) Resultatet blir en bucklig bakdörr. Ingen kom till skada som tur var. Tjejen som körde var väldigt ugn och skärrad. Jag tar hennes namn och telefonnummer.

 

Hemma ringer jag försäkringsbolaget som förstås vill ha så mycket information som möjligt. Vilken bil körde hon? Vilket registreringsnummer hade bilen? Vad hade hon för Social security number mm... Det enda (förutom namn och nummer) som jag såg var att hon körde en svart bil (wiiihooo)

 

Efter några dagars ringande fick jag äntligen tag i tjejen och sedan hennes pappa (vars bil hon hade lånat)
Nu har jag och pappan kontakt.

 

Dörren såg först inte ut att vara så skadad men när vi åkte genom biltvätten så upptäckte vi att inte dörren höll tätt!!!

 

Pust, det här var precis vad jag hade tid med just nu... NOT!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vilken otur och vilket krångel! Tur att ingen blev skadad i alla fall!

2010-04-27 @ 16:28:45
URL: http://morsansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0