födelsedagen!

Dagen började jättetidigt för den nyblivna 15-åringen. Sång och paket på sängen redan kl 6. Patrik skulle iväg till New York och taxin väntade... Matilda blev nöjd över det hon fick.

 



Jag lämnade lilleman på dagis och åkte hem igen och gjorde ingenting. Sedan var det beställt Sushi till middag. Hittade ett mysigt Sushiställe nära dagiset. Matilda hade en kompis med hem efter skolan som stannade på middag...

 

Matilda och kompisen Angi hugger in på Sushin...

 

 

Sen hade födelsedagsbarnet beställt Cheesecake, så Matilda och jag åkte till Cheesecake factory. Kan säga att bitarna där är sååå stora att man knappt orkar en hel själv...
Var redigt mätt när jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0