Lika svårt...

...varje år att komma på vad man ska önska sig när man fyller år.

 

I morgon fyller jag just år.
Och frågan har jag förstås fått.

 

Och svaret blir ungefär detsamma.
Att jag inte kan komma på nåt.

 

I år tyckte jag att det räckte med vår lilla semester till Orlando (som var tillräckligt dyr)
Men barnen vill ge paket på morgonen.
Så tre presenter har inhandlats i en souveniraffär på Universal Studios.
(och jag har aaaaabsolut iiiiiingen aning om vad det kan vara)

 

Men nu när jag tänker efter så har jag kommit på vad jag egentligen önskar mig.

 

En mini "make over" för att komma ur den gråa vardagen...

 

Lite "klipp klipp" och "färg färg" på en salong...
Lite massage...
Lite manikyr...
Lite piffiga kläder
och nya skor...

 

Så jag kan leva upp till ryktet som lyxhustru...

Kommentarer
Postat av: Malin

Detr låter som något man verkligen behöver i februari! Är inte det en fruktansvärt tråkig månad?

2010-02-25 @ 20:48:21
URL: http://https://morsansvardag.blogspot.com
Postat av: kalaslotta

Jamen det var precis vad jag tänkte föreslå.



Be om Gift-Card på någon salong som gör mani & pedi, eller en frisörsalong.



Sen ett härligt giftcard på Anthropologie (kolla deras hemsida...där kan du hitta M A S S O R..) anthropologie.com.



LYCKA TILL och GRATTIS I FÖRSKOTT!

2010-02-25 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0