Fredagslugnet...

Jag har visst kommit in i ett blogg-stim... Spottar ur mig inlägg hit och dit...
Här kommer ett till:
Fredags kvällar! Jag ääääälskar fredagskvällar!
Då brukar jag förbereda maten (om det inte blir hämtpizza, eller vårt nya nöje, home delivery) tillsammans med ett glas rött vin. Sen vi flyttat hit har Lap-toppen fått följa med till bardisken. Samtidigt som jag lagar maten passar jag på att titta på något svenskt program på Webb-tv:n, helst med trådlösa hörlurar. Då får man ljudet rätt in i örat, det är rätt mysigt. Man behöver liksom inte stå och titta på programmet, utan det räcker med att lyssna...
Det tråkiga, som tonårsförälder är att man får vara beredd att rycka ut för att hämta eller lämna... Alltså, ovissheten om man kan ta det där glaset vin eller om maten man står och lagar blir klar precis när tonåringen ska hämtas... Naja, värre saker har man ju varit med om...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0