Snyft och hejdå 2

Eftersom det var så trevligt igår vid sjön så lockade jag med mig Charlotta och killarna dit.

 

En en gång träffade jag Åsa med barn.

 

I dag var det inte lika varmt och skönt som den senaste tiden, utan mer som en normal svenska sommardag... d.v.s alldeles för kallt...

 

Det blev inget bad för mig idag.

 

Reglerna vid badsjön avtände mig totalt...

 

Några kort på mig och barn som Åsa har tagit...

 

(i nästa inlägg ska jag berätta om R.E.G.L.E.R.N.A...)

 

Så det blev till att ta avsked en än gång...
och då till Charlotta också. Buhuuuuu!!!!
Åsa i stilig hatt...

 

Åsa och Charlotta pratar om nåt...

 

Så här ser sjön ut. Ni får ursäkta hon som står med rumpan upp i vädret...haha

 

Inga höjdarbilder, jag vet. Men alltid något...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Helena,



Det var jättetrevligt att lära känna er! Hoppas att ni får det bra i det nya huset nu. Reglerna vid sjön är ju galna..men man vänjer sig :) Jag tycker att simskolan är suverän och rekomenderar den varmt till Albin nästa sommar! Men det hade ju varit mysigt om man kunde få gå dit när man ville. Det jag irriterar mig mest på är att det är stängt på hösten när skolorna börjat. Det kaan ju vara jättevarma sommardagar ända in i oktober. Då känns det slöseri att man inte kan få bada där!

2010-07-02 @ 05:22:58
Postat av: Charlotta

Nu har jag köpt en enormt stor uppblåsbar krokodil som jag tänkte att Astor skulle flyta omkring på ute på djupt vatten...

2010-07-02 @ 15:10:03
URL: http://www.ekvallagoesboston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0