Sex And The City 2

Bio med Mimmi!!!!

 

Men först en tid hos frissan.
Det var på tiden. Hade inte varit där sedan min födelsedag, den 26:e feb.
Mycket hår försvann nu, jag har mycket av den varan så en uttunning av håret är såååå skönt nu när det är varmt.

 

Nåväl... bion!!!

 

Mimmi och jag träffades först på Legal Sea Food för en bit mat.
Det var mkt gott.

 

Sedan bion, som för mig var första gången i ett sk. "VIP-rum" eller Legacy Lounge..(Bion heter: Showcase Cinema de Lux Legacy Place.)j
Helt i min stil. Sitta och titta på film, bästa plats. Kunna snaska på nåt gott, sippa på drinkar... ME LIKE!!!

 

Drinkarna var goda [starka]...

 

Mycket bekväma säten... och med en knapp att kalla på kyparen...

 

Bästa platsen, på läktaren i mitten...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Fikagalana internetberoende trebarnsmamma!

Nu har jag startat Bloglovin och följer din och Lottas bloggar och några till:)

Vore skoj om vi han ses nån gång till vid Crystal lake! Vi är där i två veckor från 10 på morgonen varje dag om vi inte fått flyttpanik :)

Tack för igår.Vilken trevlig midsommar du ordnade!

Åsa

2010-06-27 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0