efter det...

så ska jag inviga mina nya träningsskor.
"Shape-ups"

 

Expediten var helt lyrisk när hon förklarade att hon gått ner 25 Pounds (1 Lb = ca 450 g, resten får ni räkna ut själva...) sen hon började gå i "Shape-ups"...

 

Givetvis var jag ju tvungen att köpa sådana skor då...

 

Men Fabian höll på att dö.
Det var de fulaste skorna han någonsin hade sett!
Han bad mig lova att jag a l d r i g har på mig skorna i hans närhet... (självklart så lovade jag det INTE...hehe)

 

Om det inte är allt för blött i kväll tänkte jag passa på att gå runt Jamaica Pond samtidigt som Matilda har löpträning där. Hon skäms inte för sin mamma, minsann.

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har ett par PRECIS likadana på mig just nu! ;o)



De är jättesköna. När jag köpte mina köpte jag ett par stövlar också (Shape Ups alltså), men dem har jag inte fått nån avändning för än - och hoppas faktist att jag inte får förrän nästa vinter. ;oP

2010-03-16 @ 21:58:42
Postat av: Maria Broberg

Jag vill ha rapport på hur de är att gå i :-) tycker man ser dem överallt i tidningarna, ja kanske inte här i Sverige än men man bli ju definitivt nyfiken. Läste att det ska vara såå bra för balansen också.

2010-03-17 @ 16:56:10
Postat av: Helena

Mimmi: Har du märkt något då? Har du blivit "slimmare" (heter det så) ;o)

Jag väntar spänt på hur kilona ska rasa av mig... (eller vänta... måste man anstränga sig också??) ;o)



Maria: Japp, ska berätta hur de känns. Ska bara gå in dom lite. Men efter två ganska korta promenader tycker jag att de är sköna. Inte så konstiga att gå i. Balansen? - ja, det passar mig bra. Har urkass balans. (kan inte skruva i en taklampa utan att ramla)

2010-03-17 @ 19:10:49
URL: http://butterflymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0