Helgen igen...

... som gått.
Fredag.
Firade födelsedagen lite blygt.
Jag och en ny kompis här, Åsa gick med våra minsta barn på Café, dvs Starbucks inne på Borders. Mycket trevligt, fast jag har lite svårt att slappna av när ungarna börjar leka "Jage" runt borden...
Så vi skyndade oss att dricka upp och åkte en våning upp och släppte in ungarna i lekrummet som fanns där.

 

Sedan handla, hem och hämta ungar från skolan.
Kl 15.45 hade jag tid hos frissan.
Nästan lät henne få fria händer att göra nåt roligt med mitt hår.
Klippte lugg. (Det var väl tokigt?)

 

Sedan fönade hon mitt hår rakt och gjorde stora guppande lockar. Jag blev lite rädd (såg ut som en filmstjärna) för det var liksom inte jag. Men jag lät henne göra det. Jag skulle ändå bara hem efteråt.
Åkte sen till affären och köpte med mig lite färdiglagat.
Hem och dukade upp.
Tyvärr tyvärr, till min stora besvikelse så gick inte maten att äta. Jätteäcklig! (och jag är inte kräsen)

 

Barnen åt inget alls och knappt jag heller.
Men Matilda hade gjort kladdkaka, så vi fick lite i oss i alla fall. ;o)

 

Vid midnatt kom Patrik hem från Denver.

 

Lördag:
Lite sovmorgon.
Frukost och sedan iväg för att se Fabian spela match.
Tyvärr förlorade de med 6-3. :0(
Kvällen blev lugn med Patriks goda mat och vin.
Sedan såg vi "Love Happens" med Jennifer Aniston (och en till som jag inte kan namnet på)
Kan tyvärr inte rekommendera den filmen.

 

Söndag:
Match för Matilda på fm.
Matilda gjorde 2 mål och de vann med 5-4!!!
Matilda och en kompis åkte Skateboard nere i Centrum på em.

 

Jag gjorde ärende.
Hem och middag sen.
Slapparkväll...

 

Japp, det var hela helgen.
Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0