Overkligt...

när jag vaknade i morse undrade jag om jag hade drömt.
Var verkligen Elvy död?

 

Tyvärr är det så.

 

Har fått stöd och tröst av mina vänner på Facebook.
Jag har pratat med släkt och vänner på Skypen...

 

Jag är ledsen för att jag inte har möjlighet att åka hem.

 

Det som känns mest konstigt är att just igår fick jag ett försenat gratulationskort i brevlådan.

 

Från min faster.

 

Där skriver hon att hon mår bra nu. (hon har varit sjuk under vintern)

 

Lite senare ringer pappa och säger att hon är död.

 

Overkligt...

Kommentarer
Postat av: petraso

Kram!! åh overkligt!måste varit en mening med detta... en tanke från ovan

Du det är ett grattis kort på väg till dig från mig .. kände efter detta att jag ville skriva det så du vet.....

2010-03-04 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0