Lilleman sover

och jag sitter här och väntar på att han ska vakna. Tror han har sovit i ett par timmar nu. Passar på att skriva lite här då. Det har blivit lite dåligt med det på sistonde. Vet inte riktigt vart tiden tar vägen?

Nåja, det har varit långhelg, en ganska intensiv, men fått mycket gjort. Tors-lörd var vi ute i svärföräldrarnas hus vid havet där vi bjöd dit några kompisar. Svärföräldrarna var inte hemma. Vi brukar låna deras hus lite då och då. I fredags var vi ute på Marstrand, tog en fika och tittade lite i affärer. Men många affärer hade inte öppnat ännu inför sommaren. Shoppade dricksglas med en stor stjärna på i en inredningsbutik. Sedan spanade vi lite på husen och fick lite inspirationstips till vårt eget hus.

Annars har vi grejsat lite i trädgården. Jag körde med vår trimmer igår så idag har jag träningsvärk i armarna. Maken gillar att pilla med blommor och plantera och så. Jag tycker bättre om att ta det "stora", typ klippa gräset eller köra med trimmern.

Provade också dotterns in-lines igår. Trodde det bara var att ge sig ut och åka en sväng...hahahaha...Det var mer som Bambi på hal is. M fick springa med mig och hålla i mig. Sedan kom jag på den smarta idén att hålla mig i barnvagnen. Åkte fram och tillbaka på gatan med Albins vagn (han var inte i den) Skit bra!!! Undra om man kan ta med vagnen på en längre åktur?

Oj, nu vaknar han....återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0