Äntligen klar!

Med tentan from HELL!!!!

Satt in i det längsta igår (deadline kl 23.00, konstig tid en söndag)
Ögonen värkte och huvudet likaså. Var nära på att ge upp på eftermiddagen. Patrik sa åt mig på skarpen att gå ut och ta en promenad runt området samtidigt som han läste igenom det jag hittills hade skrivit. Då kändes det lite bättre ett tag... Sedan åkte han iväg till Stockholm och jag blev ensam med 3 barn och en tenta som jag inte såg nån ända på. :-( Försökte hålla mig lugn när dottern lite käckt undrade varför jag inte bara svarade på frågorn, precis som om det var det enklaste saken i hela världen. Grrrrr!

När klockan slog 22.30 så klickade jag iväg skiten. Sedan hällde jag upp ett glas vin, åt 3 äggmackor, betalade räkningarna och blev glad att det blev pengar över den här månaden. (Yippie!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0