Onsdag...

Hemma idag och pluggade. Inlämning av fältstudierapport på fredag. Har skrivit halva arbetet. Det gick ganska så bra att skriva på fm. Sedan blev det dags att åka med sonen till frisören. Sedan direkt och hämta lilleman och därefter på fika hos en kompis. Efter fikat hem igen och nästan samtidigt kom min pappa som skulle vara barnvakt. I väg sedan på dansen. Dansade i två timmar och när jag kom hem (några minuter efter sagd tid) stod pappa med skor och jacka färdig i hallen... suck, inte alls stressande eller? Vet att han hade bråttom hem till någon match som gick på en kanal vi inte hade... (eller som jag hittade på tv:n i köket efter han åkt) Maken rapporterade via sms att han landat i London och var på väg till Oxford... Hoppas han vilar upp sig nu när han får sova ensam på ett hotell...;-)

Stora sonen har en ovana, nämligen att titta på alla möjliga konstiga fotbollsmatcher han kan hitta. När jag var på väg till dansen ringde han och sa att han blivit lovad av maken att få se dagens match... (några engelska lag) Jag protesterade och sa att det blir för sent. Han blev arg och slängde på luren i örat på mig. Jag ringde upp och sa att jag var besviken för när jag kom hem från fika förut stod mjölk, pålägg mm framme och ingen var hemma. Jag gav med mig och sa att han fick se matchen om han plockade upp i efter sig och sedan gick och la sig direkt efter matchen...

När jag kom hem från dansen blev jag glatt överraskad för köket var skinande rent! Disken var inplockat i diskmaskinen och rengöringsmedlet stod framme. Han hade t o m torkat av kylskåpsdörren. Gulle han! :-)

Ligger lite efter med bilder här och nu...

Här kommer en några veckor gammal bild...


Så här såg Albin ut när vi tog den goda drickan från honom... (hihi)
image214




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0