Vi har det så kul...

som man bara kan ha det med magsjuka!

I lördags var vi på födelsedagsmiddag hos svärföräldrarna. Vi åt och drack och hade det trevligt. Sedan sov vi över. Inte för att det är så långt hem, men då slipper vi bråka om vem som ska få dricka vin till maten. ;-)
Jag brukar gnälla om att bäddsoffan är så jäkla hård så denna gången "offrade" svärföräldrarna sig och lät mig, Matilda och Albin sova i deras säng. Jag kunde naturligtvis inte somna. Låg och tänkte på att " det skulle inte förvåna mig om att Albin kräks i natt för att vi ligger i deras säng utan madrasskydd", typ... Och tror ni inte att ungen börjar kräkas vid 6-tiden. :-( Magsjuka!! När vi sedan åkte hem så kräktes han i bilen, men vi hann få dit en påse under hakan. (nästan i rätt tid)

Nu är Albin en piggelin och är väl att betraktad som frisk. Vi andra går här och känner efter...

I dag hade jag skaffat barnvakt för att åka in på ett möte mellan kl 13-15. När jag väl kom in till stan visade det sig att mötet var mellan kl 9-11. Grrrrrr, surt! Men jag tog mig ett par timmar på stan. Köpte ingenting, men lade en del "på minnet" hehe...

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0