F-n också!

Är så otroligt besviken...

Har varit lite deppig det sista för jag vill verkligen komma iväg lite. Snälla maken har bett mig kolla upp lite "weekend- resor" som han och jag kan åka på. Nu senaste budet var att jag skulle kunna följa med honom till New York nästa gång han ska dit, om ca 3-4 veckor. Kolla med jobbet runt Kristi Himmelfärd och klämfredagen där. Visst, inga problem, jag kunde ta ledigt... Kolla med svärföräldrarna då (de kan typ alltid) Men, nej! Icke den helgen. :-( Jävla skit! Aja, man kan ju alltid drömma... :-(

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du kan ju alltid kolla med Ann-sofi... Hon tycker ju om barnen.. Fråga kan man ju alltid göra...

2009-04-25 @ 19:44:32
URL: http://www.nogg.se/stevick
Postat av: Helena

Hihi... faktiskt hade vi tänkt att göra det, men hon har inte varit hemma när vi har ringt. Vi får väl se... ;-)

2009-05-03 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0