Onsdag 17 juni

Dagen började mindre bra då lilleman vägrade lyda order och mamman (jag) totalt tappade tålamodet... Jag lackade ur och skällde. Lilleman grät och trotsade - inte ta av sig pyjamasen, inte sätta på kläder, inte borsta tänderna, osv. Eftersom han somnat ifrån tandborstningen två dagar tyckte jag att det var dax nu på morgonen. Men när klockan är 7 är han inte så sugen på att borsta tänderna. Det slutade med att jag tog med mig tandborsten till bilen och där lyckades jag förhandla lite så det blev tandborstning till slut.

På jobbet hade vi midsommarfirande där vi klädde midsommarstången med alla barnen och sedan åt vi sill, potatis, köttbullar, korv, ägg, gräddfil och gräslök sittande på en filt. Det var fint väder och stämningen var på topp! Sedan hade vi bakat tårta som vi bjöd föräldrarna på (drop-in kaffe) Kom iväg från jobbet 45 minuter efter det jag eg skulle sluta. Tur att Matilda hade hämtat Albin.

I morgon kommer Patrik hem igen från Boston. :-)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0