Lördag, en sorglig dag...

Började lördagen med att gå upp kl 6. Fabian hade fotbollscup och vi föräldrar är utstationerade på olika ställen. Jag skulle stå i cafeterian mellan kl 7-11. Men tyvärr hann jag inte vara där så länge förrän telefonen ringde och Patrik meddelade att hans farmor hade gått bort. Lilla gammelfarmor! Hoppas du har det skönt nu i himlen. Du var så liten och trött nu det sista med brutet lårbenshals och lunginflamation, men klar i huvudet var du...  

Jag skyndade mig hem och vi åkte till sjukhemmet där du hade somnat in. Där mötte vi de närmaste och vi stod runt din säng och höll varandra i händerna. Det var så fint!

Sov gott lilla Ingrid.


Kommentarer
Postat av: Milla

Nej va tråkigt :-( Beklagar sorgen

2009-04-10 @ 22:37:07
Postat av: Patrik

Så fint. Blir både glad och ledsen.

2009-04-15 @ 00:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0