Dag 16- Min första kyss

Ärligt så kan jag inte berätta om den. Helt enkelt för att jag inte kommer ihåg.

 

Kyss eller puss... vad vet jag...

 

Men det var säkert i slutet av 70-talet eller tidigt 80-tal, på något party i någons källare.

 

 

Kanske "Ryska posten" eller "Mörka rummet" (kör man sådana lekar nu för tiden)?
Kanske hoppades jag på att A (läs ett tidigare inlägg) skulle bli den som valde mig...

 

"Knack knack"

- Vem är det?

- Det är Ryska posten

- Vad vill du då?

- Jag vill lämna ett brev.

- Till vem...

Till hon..?

- Näää

- Till hon?

- Näää

- Till hon?

- Aaaah.

- Handtag, famntag, klapp eller kyss?

- (fnitter) Kyss!!!

- Okej då...

Nåt sånt...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Heather i Buffalo, NY

Min första kyss var med min man i 1996 när vi träffade då jag var 19 år gammal =)

2010-12-13 @ 01:07:52
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0