Tröstshoppar...

Efter den lilla språkfadäsen åkte jag och shoppade lite. Åkte till min favvoaffär TJ MAXX... Där kan man köpa allt från kläder till möbler till ett väldigt bra pris. Jag antar att de får in restlager och ibland lite skadade varor. Men nu när vi pyntar hemmet här så är jag inte så noga med om det är lite skavt (bara det inte är iögonfallande)... De har verkligen fina saker, mycket märkes saker.
I dag köpte jag det här:
Stämplarna köpte jag i en typ Hobbyaffär, A.C. Moore (Arts. Craft)
De var 40 % på alla stämplar... så jag var ju bara tvungen...
Nedan:
Och så blev det en sån här... Fast en grön.
För en sådan Colander måste man ju ha!?
(Lånat bild från:replacements.com)

Kommentarer
Postat av: Petraso

WOW WOW WOWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!



En hobby Affär För mig!!!!!!1 Jisses!



Vilken läcker bikini! Din eller M? Tänker På hur Snygg bikini du hade på möhippan! Fast med din Kropp så Passar allt!!!

2010-01-13 @ 10:54:14
Postat av: Helena

Petra: Ja, verkligen en affär du skulle gilla!!

Bikinin, som förresten har Paul Frank apor på (vet inte om du ser det) är till Matilda. Den är betydligt läckrare än min möhippe-bikini... huga!!!



Ps! Ett litet paket är på väg till dig... ;-)

Kram!

2010-01-13 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0