fint väder=bloggtorka

och jordens segaste Internet...

 

MEN idag ska jag slå på stort och skriva mer än ett inlägg...

 

Vi har det bra i stugan, barnen och jag men vi längtar efter den store mannen i huset.
Han kommer på söndag!!! Wiihoooo!!!

 

Den senaste veckan har vi bla:

 

Hälsat på Amanda, hennes mamma och lillasyster

 

Haft Ann-Sophie med barn på övernattningsbesök...

 

Firat Mats...

 

Dekorerat uteplatsen...

 

 

Försökt bada...(men det var några brännisar som hindrade mig)

 

Ätit Sushi med Matilda...

 

Lite shopping i vår lilla stad...

 

Finaste  Matilda...

 

Tja, det var min vecka det...

 

Jag har även haft övernattningsbesök av Sussi, fikabesök av farbror och faster, pappa, Camilla B och säkert några till som inte fångades av kameran...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vilken alldeles underbar bild på Matilda allra sist!!!



Tyvärr verkar det inte bli någon resa mot Västkusten för oss nu i augusti. Ni kommer ingen sväng mot Stockholm???

2010-07-29 @ 14:22:59
URL: http://www.ekvalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0