Kul med mina vänner

Jag kör ett inlägg till. Det har hänt så himla mycket kul de sista veckorna.

Antikshopping med Annelie.

 

Här kan ni se rakt upp i mina näsborrar...

Annelie, always Good looking.

 

 

Nedan: Den här [läskiga] bron skulle vi köra över...

 

Nedan: Det fanns många roliga gamla saker att titta på...

 

Det blev några tavlor för min del...

 

 

Nedan: Sweas räkfest.

 

Så himla trevligt- och vilka goda räkor!

Tog en massa kort men få blev bra...

Karin, Elin och Zandra.

 

Jag, Pernilla, Maria och Karin

+ Karin och Åsa

*********************************************************************************************

 

Annelies födelsedag!

 

Vi stannar till på BJ´s och hittar den här stolen som Maria blev alldeles kär i.

Jag säger bara: Only in America...

 

Vi åt salladlunch på Cheesecake factory.

 

Födelsedagsbarnet och jag...

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gasp! Jag är med på bilder.

Visst är det väl ett härligt gäng svenska tjejer häromkring?



Kram

2011-04-01 @ 13:57:40
URL: http://www.natureasis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0