Green line, Riverside (D), Boston...

I dag köpte vi den coolaste grejen någonsin...

Kolla in denna tavla.

 

Kanske bara Bostonborna, speciellt Newton-Brookline folket vi har lärt känna här som bor utmed linjen tycker tavlan är häftig?

 

Men, mina vänner:

 

Detta är Green line, alltså tåglinjen som tar oss till Boston city.

 

Vi hoppar på stationen i Waban och för det mesta hoppar vi av vid Copley.

 

Häftig va - eller vad säger ni Charlotta och Åsa?

 

 

For my English friends:

 

We bought this paiting today.

 

Cool huh?

 

It´s the Green Line (You Newton-Waban people will know)

 

This will be a nice memory...

 

 


Kommentarer
Postat av: Charlotta

2011-02-20 @ 08:36:40
Postat av: Charlotta

Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2011-02-20 @ 08:37:17
Postat av: Anonym

YES! sån skulle jag också vilja ha..... kan du inte fota någon med T- tunnelbane linjerna..../Magdalena.

Boston i mitt <3

2011-02-20 @ 12:36:18
Postat av: Lisa Buvall

Fanns det ingen för C-linjen, vad hittade du den? Superhäftig!!

2011-02-20 @ 21:15:33
Postat av: Helena

Vi köpte den på Jordan´s Furniture.

Det var den sista av detta slag och vi såg bara 2 till liknande fast inte med tunnelbanestationer utan med fina ord på, typ... :-(



Men OM jag ser så ska jag höra av mig...

2011-02-21 @ 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0