Winter Vacation

Veckans Status:

 

Barnen har lov (motsvarighet för Sveriges Sportlov).

 

Den äldsta har vi skickat iväg till Vermont, ca 3 timmars bilkörning härifrån för att åka skidor med en kompis, kompisens mamma och lillebror (2 år).

 

Den mellersta spelar Xbox mest hela dagarna.

 

Den yngsta försöker vi (jag) roa så gott vi kan.

 

Maken jobbar på som vanligt så han försöker vi ignorera så gott det går...

 

I går var Albin och jag på bio och såg "Gnomeo and Juliet", en mysig 3D animerad film.

 

I dag har vi varit hos Pernilla och Viktor och fikat.

 

Vädret är väldigt kallt igen. Vårvärmen svepte verkligen förbi här i förra veckan. Lite varmare väntas i slutet av veckan.

 

Albin har sovit 4 nätter i rad i sin egen säng från nattning till 7-8 tiden på morgonen (vi har varit lite dåliga på att lyfta över honom till hans säng). Nu är det så konstigt tomt på natten att jag vaknar av det. Hoppas det håller i sig.

 

I morgon ska jag försöka få bokat om min efterlängtade massagetid som tyvärr blev inställt p.g.a sjukdom (för massösen)... Grrr när man äntligen hade fått tummen ur och boka massage...

 

Torsdagen är öppen för förslag.

 

Fredag lika så... Men antagligen är jag uppstissad...

 

Lördag... Hua, en stor dag för mig. Fyller jämnt. Say NO more!!!

Söndag: En slappardag om jag får bestämma, Kanske spana in Oscarsgalan?

 

Längtar som en tok efter lite vår nu.

 

Lite tulpanbilder kanske hjälper...

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Se där, fler som har lov den här veckan! Trodde vår skola var den enda i hela USA som hade det :) Alla jag berättat för att vi har lov har verkat lika förvånade!

Gnomeo and Juliet såg vi i förrgår :)

2011-02-23 @ 03:55:37
URL: http://morsansvardag.blogspot.com
Postat av: petraso

Ojoj lördag då är det en stor dag.....minns den dagen du fyllde hälften ;)

2011-02-23 @ 20:05:46
URL: http://petraso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0