Julen 2010/ Christmas 2010

Men oj vilket långt uppehåll jag har gjort. Har ju hunnit vara hemma i Sverige en sväng men är nu åter i den amerikanska vardagen...

Jag tänkte summera Sverigevistelsen här med några bilder (ganska många bilder blir det nog).

Eftersom jag har några amerikanska vänner som eventuellt vill titta på bilderna kommer det bli en del "svenglish" här.

 

Julaftonen firades som vanligt (med undantag för förra åtet)  hos svärföräldrarna några hus från vår stuga. Nära och bra!

 

Först åt vi...

 

Nedan: Pappa tar av julmaten/ The Christmas food.

 

 

 

Long wait for Santa...

 

 

But finally he came!

 


Patrik has been a good boy...


 


Nedan: Vem vann "den största julklappshögen"? / Below: Who won "the highest present pile"?

Det årliga julbadet... / The annual Christmas bath...

 

och jag får väl också vara med på en bild... /Matilda and me...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0