Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Hej alla!

Testar här mitt nya liv!!

Jag ska börja blogga! En tanke som funnits ett tag, men som jag inte riktigt orkat ta tag i.

Ligger här i sängen med Laptopen och vilar lite med lillgrabben, snart 9 mån. Men nu måste jag röra på påkarna. Ska städa hela övervåningen för vi ska ha gäster här i kväll. Det är ju Nyårsafton idag!!

Svärföräldrarna ringde i morse från Australien. (på semester)  Då var klockan 18.00 där och snart dags för själva nyårsfirandet!

Var egentligen bortbjudna i kväll men vi skulle bli så många så vi delade upp festen på två. Så vi har det ena gänget hemma hos oss. Det ska verkligen bli roligt. Barnen kommer få jämnåriga kompisar att leka med i kväll. Det enda tråkiga är att vi har varit så förkylda här och sömnen har varit lika med noll inatt för maken. Men han är ganska så pigg ändå. Förresten hittade han en julklapp till mig nyss. (under sängen) Det var Robbie Williams, Greatest Hits som jag vid ett tillfälle hade önskat mig. Tack!! (men vi skulle ju inte byta julklappar sa vi juh!! )  ;-)

Nu ska maken till affären och jag ska slänga mina lurviga över sängkanten....snart...

Men först:

Nyårs menyn!!

Förrätt: Laxrullar

Huvudmeny: Oxfilé med svamp och rödvinsås

Efterrätt: Glass aufour

Dryck: Bordeaux vin.

Menyn finns även på www.tasteline.se

Nej, nu får jag solen i ögonen, måste gå upp...


Hejdå så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0